Apple više nije najvredniji brend na svijetu, stoji u najnovijem izvješću Brand Finance Global 500 za ovu godinu.
Američku tehnološku kompaniju smijenio je Google kojem je vrijednost brenda skočila tijekom prošle godine za 24 posto na 109,4 milijarde dolara. S druge strane, Appleu se vrijednost istopila sa 145,9 milijardi dolara na 107,1 milijardu dolara. Kako se navodi u priopćenju, Google se vratio na čelo ove ljestvice nakon šest godina.
David Haigh, izvršni direktor Brand Financea je komentirao kako se Apple borio održati svoju tehnološku prednost, nakon što su novi modeli iPhonea počeli donositi opadajuće prinose, a na kineskom tržištu vlada žestoka konkurencija lokalnih rivala. "Apple je nekoliko godina živio na staroj slavi eksploatirajući akumuliranu snagu brenda. To je jedna od brojnih prednosti snažnog brenda, ali je Apple ipak otišao predaleko", dodaje Haigh. Treće je mejsto s vrijednošću od 106,4 milijarde dolara zauzeo Amazon.
Premoć tehnoloških brendova pokazuje i podatak da su se među prvih 10 "provukla" samo dva brenda koja ne pripadaju toj branši – trgovački lanac Walmart na 8. mjestu te kineska banka ICBC na 10. mjestu. Iako je tek na 196. mjestu po vrijednosti, danski Lego je zadržao status najmoćnijeg brenda na svijetu. Dodatan vjetar u leđa proizvođaču popularnih kockica dao je film Lego Movie.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu