Kako je izvijestio Vogue,a prenosi tportal, Pablo Isla, izvršni direktor Inditexa (Zarine matične tvrtke u čijem su sastavi i drugi dobro poznati brendovi poput Bershke, Stradivariusa, Pull&Beara ili Massima Duttija), Ortegina kćer Marta i neimenovani član Zarinog dizajnerskog tima, održali su nedavno sastanak na kojem su razgovarali kako bi ovaj poznati brend mogli učiniti održivim.
2019. je bila godina velikih promjena za Zaru: u siječnju je ovaj svjetski poznati lanac maloprodajne brze mode promijenio logotip koji je doživio podijeljene reakcije, a sad planira razraditi strategiju kako bi svoje poslovanje prilagodili modernim načelima poput – održivosti.
Zara sve tako više fokusira na odjeću koja će trajati nekoliko sezona umjesto trendovskih krpica. Postaju sve više usredotočeni na bezvremenske komade koji mogu činiti osnovu nečije garderobe. Na primjer, kaput načinjen od visokokvalitetne vune koja je izrađena od recikliranih vlakana, ili haljina od visokokvalitetne talijanske svile. Do 2025. godine u Zari se nadaju kako će njihove kolekcije biti izrađene od 100 posto održivog pamuka te 100 posto recikliranog poliestera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu