Španjolski maloprodajni div Inditex, vlasnik robne marke odjeće Zara, u prvom je tromjesečju ostvario rast dobiti slijedom rekordne prodaje, zahvaljujući poticanju razvoja online poslovanja, objavila je kompanija srijedu.
Tvrtka, koja je vlasnica i marki Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershku i Oysho, ostvarila je u tromjesečju od veljače do travnja na godišnjoj razini rast neto dobiti za 10 posto, na 734 milijuna eura.
Inditexovi rezultati bili su znatno bolji nego njegova glavnog suparnika, švedskog H&M-a, koji je u prvom tromjesečju ostvario 77 milijuna eura neto dobiti.
Španjolska je grupa priopćila o skoku prihoda od prodaje za pet posto, na 5,9 milijardi eura, zahvaljujući "kontinuiranoj digitalnoj transformaciji u integraciji platformi za online prodaju i postojećih trgovina".
No također naglašava da je u tom razdoblju primijenila nove računovodstvene standarde. Prema prijašnjim standardima neto dobit bi joj porasla za sedam posto, umjesto za sadašnjih 10 posto.
Kompanija procjenjuje da će se prodaja u ovoj godini povećati između četiri i šest posto u trgovinama koje posluju najmanje godinu dana.
Inditex intenzivno ulaže kako bi sustigao internetske divove u maloprodaji, pa je u ožujku u Brazilu pokrenuo prodaju Zarine ponude putem interneta. Do kraja godine planira širiti on-line poslovanje, većinom na Bliskom istoku.
Zarina on-line prodaja bit će dostupna u Južnoafričkoj Republici, Kataru, Bahrainu, Omanu, Jordanu, Kuvajtu, Filipinima, Ukrajini i Kolumbiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu