U vrijeme korona krize zabilježen je veliki porast projekata implementacije i(li) nadogradnje Salesforce platforme, a taj je trend posebno izražen u B2B kompanijama u industrijskom sektoru proizvodnje.
Najvažniji razlog je to što su tvrtke morale pronaći nove načine kako zadržati produktivnost i ostati povezane s klijentima i partnerima.
Tvrtkama u B2B sektoru osobna i personalizirana komunikacija je izuzetno važna jer je riječ o kontaktima, osobama koji imaju moć odobrenja velikih narudžbi.
Iskoristiti krizu
Isti je slučaj s vodećim proizvođačem alata i opreme u sektoru građevine, tvrtkom Hilti Group. Kada je uslijed korona krize normalna komunikacija velikim dijelom bila otežana, ta je situacija mogla biti smatrana velikom prijetnjom za normalno poslovanje, ali istovremeno i kao nova prilika za poboljšanje poslovnih procesa.
U Hiltiju su se opredijelili za potonje i usred krize su kao najveći prioritet prepoznali digitalizaciju poslovanja na Salesforce platformi.
Temeljem toga se Daria Kulikova, suosnivačica hrvatske konzultantske tvrtke LeverUP i stručnjakinja za Salesforce Marketing Cloud, uključila u izazovan i dinamičan projekt digitalizacije poslovanja Hiltija.
Investicija u budućnost
Implementacija Salesforce rješenja bila je isprva postavljena kao projekt u trajanju od dvije godine. No ubrzo su morali promijeniti planove jer sektori prodaje i odnosa s korisnicima više nisu bili u stanju komunicirati s klijentima kao do tada iz jednostavnog razloga: Uredi i gradilišta u cijelom svijetu bili su praktički preko noći zatvoreni uslijed pandemije.
Jedna opcija je bila – pritisnuti „gumb za pauzu“ i privremeno zaustaviti Salesforce projekt zbog ekonomske i financijske situacije. Naime u ožujku 2020. godine Salesforce je bio implementiran samo za na jednom tržištu.
No Hilti je odlučio obrnuto. Pojačati napore i u svega šest mjeseci završiti projekt koji je prema izvornom planu trebao trajati dvije godine! Upravo u projektu uvođenja Salesforce sustava Hilti je prepoznao priliku za podizanje poslovanja na novu razinu i pojačavanja liderskih pozicija na tržištu.
Evolucija poslovanja
Dok je velik broj tvrtki u vrijeme korona krize pauzirao investicije i poslovne inicijative, Hilti je učinio suprotno i investirao u budućnost. O tome puno govori i interni naziv projekta Salesforce implementacije u Hiltiju: „Evolution“ (evolucija).
Globalni cilj ovog projekta nije bio samo implementacija nove CRM i marketing automation platforme. Poanta je u korištenju Salesforce platforme kao poligona koji omogućuje za promjenu fokusa čitave marketinške strategije i uvođenju „opportunity-oriented“ prodajnog procesa.
Ovaj proces bazira se prvenstveno na poznavanju (i prepoznavanju) potreba klijenata kroz korištenje svih dostupnih podataka i povezivanje digitalnih i fizičkih aktivnosti u jednu logičnu cjelinu.
* Sadržaj omogućio LeverUP Consulting