Gasi se poznati modni brend. Kreće i zatvaranje trgovina

Autor: Poslovni.hr , 05. prosinac 2024. u 10:15
Foto: Unsplash

U godini koja je pred nama, zatvorit će se njihove trgovine, a tek će njihov ‘ograničeni broj’ postati Weekday.

Nakon što je, prije nešto više od godinu dana, grupa H&M najavila kako će se Monki, modna marka namijenjena mlađoj klijenteli, pridružiti Weekdayju kako bi stvorila jedinstveni brend usmjeren prema mladima, grupacija je izdala kratko priopćenje o sudbini postojećih Monki trgovina.

Tužna vijest stigla je za sve ljubiteljice modnog brenda Monki. U godini koja je pred nama, zatvorit će se njihove trgovine, a tek će njihov ‘ograničeni broj’ postati Weekday.

Priopćenje je to koje je stiglo iz grupacije H&M-a, koji u svom portfelju ima i ovaj brend, no nisu naveli nikakve detalje o tome što će se dogoditi sa dosadašnjim zaposlenicima, kao ni koje će trgovine nastaviti svoj rad pod Weekdayjom.

Monki inače ima 56 trgovina diljem svijeta. Zatvaranja su počela u 2022. godini, kada je H&M zatvorio njih 20, a u 2023. je zatvoreno i švedsko sjedište modne marke. Grupacija H&M kupila je Monki 2008., iste godine kada su kupili i Weekday i Cheap Monday, koji su do tada bili pod grupacijom Fabric Scandinavien AB.

Ipak, barem za sada, H&M namjerava i dalje komercijalizirati Monki proizvode putem web trgovine te u dućanima Weekdayja, prenosi tportal.

Unatoč racionalizaciji svog portfelja, zadržavaju i dalje značaj broj robnih marki, uključujući i one glavne – H&M, & Other Stories, COS i Arket.

Komentirajte prvi

New Report

Close