Flixbus, njemački prijevoznik koji od sredine lipnja djeluje i u Hrvatskoj, zauzima sve jaču poziciju na europskom tržištu. To je posebice situacija u Njemačkoj, gdje je pred njim pokleknuo i glavni tamošnji konkurent Deutsche Post.
Naime, kako su u srijedu izvijestili iz njemčake pošte, zbog velike konkurencije i lošeg poslovanja svoju su diviziju međugradskog autobusnog prijevoza odlučili prodati Flixbusu. Ni u Deutsche Postu ni u Flixbusu nisu željeli govoriti o kupoprodajnoj cijeni i ostalim uvjetima ugovora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobra poslovna ideja i dobra usluga. Unosna će dakako samo biti ako bude konstantnog zanimanja za to, ne samo kratkoročno. U Njemačkoj su napravili pogrešku, tako da ih je se previše njih tamo upustilo u ovaj biznis, pa su mnogi “izvisili”. Jedan je odnio pobjedu pa se sada širi.
Uključite se u raspravu