Film koji je uspio oživjeti uspavane kino blagajne. ‘Ovo je upravo ono što nam je trebalo’

Autor: Tanja Ivančić , 05. ožujak 2024. u 12:27
FOTO: REUTERS/Hannah McKay

Dina: Drugi dio zaradio je 82.5 milijuna dolara na američkim kino blagajnama tijekom  prvog vikenda prikazivanja. Time je nadmašio prvi vikend blockbuster filma Oppenheimer iz 2023. godine.

Filmove su producirale različiti studiji – Dina: Drugi dio je film Warner Bros Picturesa, dok je Universal Pictures distribuirao Oppenheimer.

U najnovijim izvještajima o zaradi od kino blagajni objavljenim u ponedjeljak, Dina: Drugi dio, redatelja Denisa Villeneuvea, nadmašio je rekord postavljen prošlog ljeta povijesnim epom koji je uspješno lansiran u kinima. Naime, Oppenheimer, redatelja Christophera Nolana, zaradio je 82.4 milijuna dolara tijekom svog prvog vikenda, prenosi CNN.  Dina: drugi dio dugo je očekivani nastavak jedne od najpopularnijih znanstveno-fantastičnih adaptacija posljednjih godina, koji je  pomogao je oživjeti uspavane kino  blagajne.
“Ovo je upravo ono što je filmskoj industriji trebalo i mnogo je više od onoga što smo mogli predvidjeti,” rekao je Jeff Goldstein, predsjednik domaće distribucije u Warner Bros. Picturesu, koji je distribuirao film te dodao kako su  širom svijeta  “zaradili  178.5 milijuna dolara, što je prilično impresivno.”

Nastavak Dine udvostručio je rezultat prvog dijela, koji je donio 41 milijun dolara u listopadu 2021. godine. Film je također najprofitabilniji film Denisa Villeneuvea. Original je zaradio 433,7 milijuna dolara tijekom prikazivanja.

Inače, uoči prvog vikenda prikazivanja filmaši su strepili od mogućeg fijaska koji bi dodatno uzdrmao industriju koja je posrnula uslijed  lanjskog štrajka glumaca i pisaca. Naime, američkim kino distributerima, prihodi su ove godine pali 18 posto i sve svoje nade polagali su upravo u drugi dio Dine. Warner Bros Discovery, koji je s Legendary Entertainmentom proizveo film Dina vrijedan 190 milijuna dolara nužno je trebao  filmsku uspješnicu. Podbačaji Warnera značajan su faktor iza razočaravajućih rezultata tvrtke objavljenih 23. veljače. Dionice tvrtke pale su na najnižu razinu od spajanja 2022. godine, pri čemu 24,6 posto samo u ovoj godini. 

Komentirajte prvi

New Report

Close