Facebook “otima” poslove ostalima, sada su se okomili na najveću poslovnu društvenu mrežu

Autor: Tanja Ivančić Belošević/VL , 09. studeni 2016. u 14:44
Kompanija za sada testira interes/REUTERS

Na najvećoj društvenoj mreži moći će se objavljivati i oglasi za posao.

U Facebooku su jednostavno odlučili da žele sve i to žele čim prije. Poziciju najpopularnije društvene mreže razvijaju u svim smjerovima i "otimaju" poslove ostalima koji svoje poslovne modele temelje na pojedinim segmentima.

Sada su okomili na LinkedIn.  Facebook je mjesto za druženje, dopisivanje, oglašavanje, istovremeno je medij, prostor za oglašavanje velikih kompanija, te mjesto za male oglase korisnika. Od nedavno su i društvena mreža za poslovnjake i tom tonu sada nastavljanju. Odlučili su isporabati biti i mjesto za pronalazak poslova i ljudi. Sve ono na čemu LinkedIn temelji svoju djelatnost. Prema najnovijim informacijama Facebook namjerava biti mjesto gdje poslodavci traže kadrove odnosno oglasnik poslova. Kako tvrde, proučavali su svoju bazu korisnika i njihovo ponašanje te uvidjeli da mnogi upravo putem Facebooka traže ljude za rad ili pak nude svoje usluge.

Kad je tomu već tako, odlučili su to posložiti u zasebnu funkcionalnost ne bi li bilo uređeno i omogućilo svima da se upravo na tom mjestu oglašavaju nova radna mjesta. Za sada testiraju mogućnosti i interes. Što znači da bismo u vrlo skoro vrijeme mogli svjedočiti službenom lansiranju zasebne rubrike Posao. LinkediIn preko polovice svojih prihoda temelji upravo na oglasima za posao, poslodavcima i korisnicima koji da bi objavili svoje uvjete ili životopise plaćaju mjesečnu naknadu. Jer Linkedin je zapravo poznat kao poslovna društvena mreža. Tamo se uglavnom spajaju i održavaju veze ljudi koji poslovno surađuju. A imaju 433 milijuna članova širom svijeta.

LinkedIn je inače u vlasništvu Microsofta. U lipnju ove godine dvije su tvrtke potpisale sporazum o kupnji i to za 26,2 milijarde dolara. Kako su tada poručivali, radi se povezivanju vodećeg poslovnog 'oblaka' u svijetu s vodećom društvenom mrežom poslovnog svijeta. Pripajanje treba biti dovršeno do kraja godine, a kako je dogovoreno LinkedIn će zadržati prepoznatljivi brend, kulturu i neovisnost, a Jeff Weiner poziciju izvršnog direktora. Ipak, čini se da taj posao, koji treba mijenjati svijet, trenutačno stoji u mjestu, dok Facebook beskompromisno ulazi na njihovo područje.

Komentirajte prvi

New Report

Close