Europski proizvođači automobila ne bore se samo s kineskom konkurencijom, kažu.
Još jedna prepreka su europske regulative, naime “pravila u skladu s kojima treba raditi u Europi”, koja su učinila automobile skupljima u posljednjih dvadeset godina, rekao je generalni direktor Renaulta Italija Raffaele Fusilli na Reutersovom događaju, piše Index.
Kako bi se borio protiv toga, Renault želi smanjiti troškove proizvodnje za 40 posto do 2027. godine i smanjiti vrijeme proizvodnje za jednu trećinu. Istovremeno, cilj je također biti dugoročno profitabilan.
“Svi žele biti održivi i zeleni, ali također moramo biti profitabilni”, rekao je Fusilli. “Svi žele ići u raj, ali nitko ne želi umrijeti.”
To znači duboke promjene za Renault, uključujući “vjerojatno” uvođenje manjih, učinkovitijih baterija po nižoj cijeni.
Proizvođač automobila ne planira smanjiti broj zaposlenih ili tvornica, već planira rast, rekao je Fusilli.
Fusilli ostaje uvjeren da, unatoč rastućim prodorima iz Kine, “ima dovoljno vremena za popunjavanje jaza”.
“Europski proizvođači automobila će uspjeti, iako ne preko noći”, rekao je pa dodao:
“To će se dogoditi, čak i ako ne brzo. I pobijedit ćemo.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu