Švedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u ponedjeljak da je i u svibnju zabilježio dvoznamenkasti rast prodaje, osmi mjesec zaredom, a skok je zabilježen i u cijelom fiskalnom tromjesečju, unatoč nepovoljnom utjecaju kalendarskih faktora.
U svibnju, posljednjem mjesecu drugog fiskalnog tromjesečja, prodaja u lokalnoj valuti porasla je 10 posto u odnosu na isto razdoblje lani, pri čemu u H&M-u ukazuju na nepovoljan utjecaj kalendarskih faktora koji su srezali rezultat za tri postotna boda. Dvoznamenkasti rast prodaje bilježe tako osmi mjesec zaredom.
Isti postotni rast prodaje drugi po veličini lanac trgovina odjećom u svijetu zabilježio je i u cijelom drugom fiskalnom tromjesečju, uz negativan utjecaj kalendarskih faktora u protuvrijednosti približno dva postotna boda. Prihodi iskazani u krunama poskočili su u tromjesečnom razdoblju do kraja svibnja 21 posto, na 53,2 milijarde švedskih kruna. U lokalnoj valuti uvećani su 10 posto.
"Značajna razlika između povećanja prodaje u lokalnim valutama i onog u krunama proizlazi iz slabosti švedske krune prema većini valuta u kojima grupa trguje", navodi se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu