Za dva posto nadmašio je svibanjski rezultat švedskog H&M-a predviđanja analitičara. Prodaja im je proteklog mjeseca rasla 10 posto.
Osim toga, i drugo tromjesečje završilo je izvrsno, rast je iznosio 21 posto što znači da je švedska kompanija osigurala dodatnih 5,6 milijardi dolara. "Ove brojke odličan su uvod u detaljno kvartalno izvješće H&M-a koje se očekuje za 10 dana", izjavio je za Reuters analitičar Alandsbankena Lars Soderfjall napominjući kako je nastavku pozitivnih trendova u ovoj kompaniji zasigurno pomoglo usvajanje novih poslovnih koncepata poput jačanja internetske prodaje.
400trgovina
otvorit će H&M tijekom ove godine
Porasla dionica
Dobri svibanjski rezultati utjecali su i na vrijednost dionice ovog modnog lanca, ona je jučer nakon njihove objave porasla 0,7 posto u trenutku kada je burza u Stockholmu bilježila pad vrijednosti "bluechip" indeksa od 0,9%. Promatra li se dosadašnji dio godine, dionica H&M-a rasla je jedan posto. Inače, osim strategije širenja na segment online prodaje, švedski je lanac kao jedan od glavnih manevara za ovu poslovnu godinu odredio otvaranje novih trgovina. Proteklog vikenda jednu takvu je otvorio u Macau u Kini, tržištu koje im je na popisu prioriteta, a nedavno je otvoren i prvi H&M trgovački centar u Indiji.
Persson
Ovo će biti odlična, ali i vrlo uzbudljiva godina
Globalna ekspanzija
Nakon što su tijekom prošle godine otvorili oko 375 novih prodajnih mjesta, u 2015. će taj broj povećati na 400. Trenutno najveće smješteno je na njujorškom Manhattanu i prostire se na čak 6000 četvornih metara. Takvu globalnu ekspanziju najavio je prilikom objave prošlogodišnjih rezultata čelnik H&M-a Karl Johan Persson. Podsjetimo, 2014. upravo je on nazvao fenomenalnom godinom za H&M. A kako i ne bi, dobit im je rasla 17 posto na 2,4 milijarde dolara, otvorili su 16.000 novih radnih mjesta pa sad imaju čak 132.000 zaposlenih. "I ovo će biti odlična, ali i uzbudljiva godina", izjavio je Persson početkom 2015. i, očito, bio u pravu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu