Iz Sephore su za CNN rekli da su sve parfeme maknuli s polica u SAD-u. Umjesto parfema na policama su testeri.
Do sada su kupci mogli šetati po parfumeriji, isprobavati parfeme i kada bi se za neki odlučili, samo bi uzeli neraspakiranu bočicu s police te ju odnijeli na kasu na naplatu. To vrijeme je, međutim, prošlo.
Umjesto toga na policama su izloženi samo testeri, a parfem koji želite kupiti morate tražiti od zaposlenih da vam donesu direktno na kasu.
Sephorino kozmetičko carstvo je nastalo na pionirskoj strategiji “probaj prije nego što kupiš”. Iz kompanije sada poručuju da ih je veliki broj krađi natjerao da promjene strategiju, makar kada su parfemi u pitanju.
CNN piše da je Sephora zaključala parfeme i uvela dodatno osoblje zaduženo za sprečavanje krađe.
Poslije perioda testiranja, kompanija je uvela promjene u svim svojim parfumerijama u Sjedinjenim Američkim Državama, ali sada su se na meti lopova našle bočice za probu parfema.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu