Prije tri godine kompanija Don Don preuzela je niški Žitopek, u međuvremenu osnažili su ugled lokalnog brenda i vratili pogon na mjesto koje mu pripada u srpskom pekarstvu, piše InStore magazin.
U Žitopek, jednu od najvećih pekara u svom sustavu, kompanija Don Don dosad je uložila oko tri milijuna eura, prije svega u unaprjeđenje proizvodnog procesa, a zatim u obnovu maloprodajnih objekata.
Kako je priopćeno iz kompanije, obavljen je remont na svim tunelskim linijama u pekari, postavljena i pokrenuta protočna parna peć velikog kapaciteta, povećan broj roto peći velikog kapaciteta za izradu peciva, postavljena minusna komora velikog obujma. Također, postavljene su dvije fermentacijske komore velikog obujma, automatizirana peć za proizvodnju somuna, obnovljena i modernizirana proizvodnja kora za pitu montažom dva stroja velikog kapaciteta, te instalacija vodovoda. Završena je i ekonomizacija potrošnje energenata uz investicije u novi sustav za zagrijavanje pekare. Produktivnost i profitabilnost pekare podignuti su na višu razinu, proširen je asortiman proizvoda uz poboljašnje kvalitete i obnovljena je mreža maloprodajnih objekata na području cijelog Niša, rekli su iz Don Dona.
U planu je širenje maloprodaje prema svim većim mjestima u blizini, a zasad su otvorene trgovine u Prokuplju i Leskovcu. Žitopek opskrbljuje borski, zaječarski, pirotski, nišavski, pčinjski, jablanički i toplički kraj, a dnevno se za proizvodnju potroši 30 tona brašna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu