Dobit Kofole raste, prihodi povećani zbog pridošlica u portfelju

Autor: Poslovni.hr/Hina , 03. svibanj 2016. u 09:53
Foto: foto press

Zajedno s novim tržištima, poput onog slovenskog, Kofola je postigla rast i zahvaljujući potražnji domaćih kupaca.

Prihodi grupacije Kofola iznose 54,2 milijuna eura za prvo tromjesečje 2016., što znači rast od 17 % unutar ove godine. Razlozi za povećane prihode uglavnom su pridošlice u portfelju, brendovi Radenska i Rauch. Uprava tvrtke uistinu je oduševljena brendom energetskih pića Semtex, koji je nedavno doživio rebranding — što se pokazalo dobrim potezom s obzirom na porast prodaje od nekoliko desetaka posto. EBITDA se također blago povećao.

„Zadovoljan sam“, komentira rezultate Jannis Samaras, glavni direktor grupacije, objašnjavajući: „Prvo nam tromjesečje nije najvažnije; proizvođačima napitaka ključna je ljetna sezona, a mi smo za nju spremni.“

Niža operativna dobit uzrokovana je padom prodaje u Poljskoj zbog usmjeravanja prema vlastitim brendiranim proizvodima. Iz dugoročne perspektive to su dobre vijesti, kao što objašnjava i Jannis Samaras: „To je ono što znamo raditi, a vjerujem da će u budućnosti biti sve važnije za zadovoljstvo kupaca i potrošača.“ A govoreći o zadovoljstvu, investitorima će biti drago čuti da će, u usporedbi s prvotnom namjerom izraženom u prospektu za javnu ponudu dionica na burzi, Kofola isplaćivati višu dividendu. Grupacija će dioničarima ukupno isplatiti 5 i pol milijuna eura.

Zajedno s novim tržištima, poput onog slovenskog, Kofola je postigla rast i zahvaljujući potražnji domaćih kupaca. Žene i muškarci u Češkoj unutar ove godine potrošili su na Kofoline proizvode 27 % više. Nadalje, takozvana direktna distribucija, s kojom je grupacija otpočela prošle godine, počinje biti sve vidljivija. Grupaciji dobro ide u Republici Češkoj, unatoč cjenovnim pritiscima konkurencije i trgovačkih lanaca, zahvaljujući između ostalog i novim proizvodima poput Rajeca za novorođenčad, Semtexu od šipka i Kofole od lubenice u polulitrenim bocama. Ne iznenađuje što i 63 UGO bara imaju mnogo koristi od kampanja za zdrav život pa su stoga povećali prodaju za 62 %.

Komentirajte prvi

New Report

Close