Švedski modni lanac Hennes & Mauritz objavio je danas da mu je dobit u fiskalnom trećem tromjesečju poskočila gotovo za četvrtinu zahvaljujući snažnoj prodaji, osobito u Kini i Japanu, te popularnosti ljetnih kolekcija.
Prihodi su u trećem tromjesečju koje je završilo 31. kolovoza iznosili 32 milijarde kruna (pet milijardi dolara), u usporedbi s 28,8 milijardi kruna koliko je iznosila u istom razdoblju lani. Neto dobit iznosila je 4,4 milijarde švedskih kruna (690 milijuna dolara), u odnosu na 3,6 milijardi kruna ostvarenih u istom razdoblju prošle godine.
Direktor Karl-Johan Persson optimističan je vezano za prognoze, ocijenivši pokretanje internetske trgovine u SAD-u u kolovozu "vrlo uspješnim".
U devetomjesečnom razdoblju H&M je otvorio 215 novih trgovina diljem svijeta. Također su ponovili da u idućem razdoblju namjeravaju povećavati broj novih trgovina za 10 do 15 posto godišnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu