Dobit H&M-a poskočila zahvaljujući snažnom rastu prodaje

Autor: Poslovni.hr/Hina , 26. rujan 2013. u 12:06
Ilustracija / Thinkstock

Hennes & Mauritz objavio je danas da mu je dobit u fiskalnom trećem tromjesečju poskočila gotovo za četvrtinu zahvaljujući snažnoj prodaji.

Švedski modni lanac Hennes & Mauritz objavio je danas da mu je dobit u fiskalnom trećem tromjesečju poskočila gotovo za četvrtinu zahvaljujući snažnoj prodaji, osobito u Kini i Japanu, te popularnosti ljetnih kolekcija.

Prihodi su u trećem tromjesečju koje je završilo 31. kolovoza iznosili 32 milijarde kruna (pet milijardi dolara), u usporedbi s 28,8 milijardi kruna koliko je iznosila u istom razdoblju lani. Neto dobit iznosila je 4,4 milijarde švedskih kruna (690 milijuna dolara), u odnosu na 3,6 milijardi kruna ostvarenih u istom razdoblju prošle godine.

Direktor Karl-Johan Persson optimističan je vezano za prognoze, ocijenivši pokretanje internetske trgovine u SAD-u u kolovozu "vrlo uspješnim".

U devetomjesečnom razdoblju H&M je otvorio 215 novih trgovina diljem svijeta. Također su ponovili da u idućem razdoblju namjeravaju povećavati broj novih trgovina za 10 do 15 posto godišnje.

Komentirajte prvi

New Report

Close