Dobit Henkela porasla, prognoza potvrđena

Autor: Poslovni.hr/Hina , 16. studeni 2012. u 15:18
Foto: Thinkstock

Njemački proizvođač robe za široku potrošnju Henkel izvijestio je u petak da je u trećem tromjesečju povećao dobit za 29 posto temeljem poboljšane prodaje i viših marži.

Njemački proizvođač robe za široku potrošnju Henkel izvijestio je u petak da je u trećem tromjesečju povećao dobit za 29 posto temeljem poboljšane prodaje i viših marži.

Neto dobit porasla je na 397 milijuna eura ili 91 eurocent po dionici, u odnosu na 307 milijuna eura ili 70 eurocenti po dionici u prethodnoj godini.

Operativna dobit iznosila je 586 milijuna eura, u odnosu na 451 milijun eura u istom tromjesečju lani. Ako se izuzmu jednokratni prihodi i rashodi i troškovi restrukturiranja, iznosila je 631 milijun eura.

EBIT marža povećana je za 1,3 postotnog boda, na 14,7 posto.

Prihodi su povećani 6,6 posto, na 4,29 milijardi eura. Organska stopa rasta koja ne uključuje utjecaj valutnih tečajeva i akvizicija odnosno prodaje imovine iznosila je 2,5 posto.

Kako su izvijestili iz kompanije, poboljšanju prodaje pridonijela su tržišta u razvoju, s posebnim zamahom u Aziji, bez Japana, i u istočnoj Europi. U Africi i na Bliskom istoku bila je solidna dok je u Latinskoj Americi i zapadnoj Europi pala u odnosu na prošlu godinu. Poslovanje u Sjevernoj Americi pokazuje poboljšanje, napominju u Henkelu.

"Iako je tržišno okruženje u trećem tromjesečju bilo otežano, Henkel je ponovo zabilježio snažne rezultate", zaključio je izvršni direktor Kasper Rorsted.

Za cijelu godinu Henkel i dalje očekuje organski rast u rasponu od tri do pet posto. Potvrđena je i prognoza EBIT marže od 14 posto.

Odvojeno su iz kompanije najavili strategiju rasta i financijske ciljeve za 2016. Smatraju da postoji snažan potencijal za pojačani rast i profitabilnost u sva tri poslovna sektora. Namjeravaju se nastaviti širiti na tržištima u nastajanju i dodatno ojačati snažne pozicije na razvijenim tržištima.

Komentirajte prvi

New Report

Close