Prihodi American Expressa iznosili su u proteklom tromjesečju 8,3 milijarde dolara, 0,8 posto više nego godinu dana prije, no dobit najveće svjetske kartičarska kuća oštro je pala. Prema poslovnom izvješću, čista dobit AmExa pala je u drugom tromjesečju 33 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 1,3 milijarde dolara. Potrošnja članova AmExa porasla je osam posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, dok je u proteklom kvartalu AmEx u svijetu izdao 2,7 milijuna novih vlasničkih kartica.
No, suočen s oštrom konkurencijom, AmEx je značajno povećao nagrade za svoje članove kako bi ih zadržao. Tako je u proteklom tromjesečju isplatio nagrade u iznosu od 1,9 milijarde dolara, osam posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Ukupni su troškovi tvrtke porasli za 21 posto, na 5,8 milijardi dolara, što je i glavni razlog pada dobiti. Zbog velike konkurencije na tržištu i prekida nekoliko ‘co-brand’ ugovora, koje izdavači kartica potpisuju s velikim korporativnim partnerima o prodaji putem njihovih kartica, AmEx je nedavno pokrenuo program ušteda, ali i investicija u nova područja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu