Njemački proizvođač sportske opreme Adidas objavio je u četvrtak još jedno odlično tromjesečno izvješće zahvaljujući širenju u Kini i Sjevernoj Americi gdje otkida udjel starom rivalu, Nikeu.
Adidasova prodaja porasla je devet posto na 5,67 milijardi eura dok je neto dobit skočila više od trećine na 526 milijuna eura.
Što se tiče dobiti, nadmašena su očekivanja analitičara u anketi Thomson Reutersa koji su prognozirali 512 milijuna eura, ali su očekivali i veći prihod od 5,86 milijardi eura.
Na širem kineskom tržištu prodaja Adidasa i Reeboka porasla je 28 posto, a na američkom tržištu 23 posto. No, zato rusko tržište bilježi pad od 17 posto.
Izvršni direktor Casper Rorsted kazao je kako je "prilično optimističan" u vezi četvrtog tromjesečja zbog nadolazećeg Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu