Nestle je izgubio spor za trademark KitKat u Ujedinjenom Kraljevstvu, što otvara vrata njegovom konkurentu Cadburyju da na tržište lansira proizvod koji bi po obliku bio nalik poznatom KitKatu. Tako je u srijedu odlučio viši sud.
Nestle je još 2010. htio zaštititi tipičan oblik KitKat čokoladice tzv. četiri prsta, ali se tome suprotstavio Cadbury te su od tada ove dvije tvrtke u svojevrsnom čokoladnom ratu. KitKat dolazi u obliku četiri spojena čokoladna vafla, a u Nestleu tvrde da je to trademark koji pripada njima. Iz Nestlea su komentirali da su razočarani odlukom te da bi se taj oblik čokoladice koja se u Britaniji proizvodi već više od 80 godina trebao zaštititi.
Europski sud pravde već je ranije odlučio da oblik KitKata nije dovoljno karakterističan da bi zaslužio trademark.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu