Coca-Cola diljem SAD-a lansira novu vrstu premium mlijeka koje će se prodavati po dvostruko većoj cijeni nego obično mlijeko, piše Business Insider.
Brend nosi ime Fairlife, a u prodavaonicama diljem zemlje će se pojaviti u prosincu. Početkom godine proizvod je već početno lansiran u Minessoti.
Po čemu je Coca-Colino mlijeko posebno? Fairlife naime ne sadrži laktozu i ima 50 posto više proteina i kalcija od običnog mlijeka te 30 posto manje šećera, tvrde iz kompanije.
Coca-Cola je počela i sa "seksi" reklamnom kampanjom za novi proizvod, koja baš i nije najbolje dočekana na Twitteru.
"Dragi Bože, ne. Coca-Cola lansirala brend mlijeka. Reklama je najgora ove godine", "Ne, jednostavno ne" – neke su od reakcija na društvenim mrežama.
No @CocaCola – just no. Check out the strange 'sexy' ads for new #Fairlife milk brand http://t.co/N9kT12zSd8 …awful pic.twitter.com/nRc7pYDoBZ
— Róisín Kirby (@RoisinKirby) November 25, 2014
Dear God NO! CocaCola are Launching a brand of Milk! #Fairlife http://t.co/iZkq3d52ns Ad is Atrocious Worst of 2014 pic.twitter.com/8bAG4ZgVVd
— Dr. Conor Carroll (@conca) November 25, 2014
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu