Coca-Cola preuzima jedan od vodećih svjetskih brendova kave

Autor: Poslovni.hr , 31. kolovoz 2018. u 10:58
FOTO: Reuters

Ovom akvizicijom Coca-Cola dobiva snažnu i globalnu platformu u brzorastućoj kategoriji kave

The Coca-Cola Company danas je objavila da je postignut konačan dogovor o preuzimanju Costa Limited, tvrtke osnovane 1971. godine u Londonu koja se razvila u jedog od vodećih svjetskih brendova kave.

The Coca-Cola Company će Costu preuzeti od tvrtke Whitebread PLC u transakciji vrijednoj 5,1 milijardi dolara. Time će Coca-Cola ojačati poziciju na tržištu kave u dijelovima Europe, Azije i Pacifika, Bliskog Istoka i Afrike sa snažnom perspektivom za daljnje širenje. Osim brenda Costa, The Coca-Cola Company ovom akvizicijom dobiva i 4 tisuće lokacija u maloprodaji s visoko osposobljenim baristima, diviziju s aparatima za kavu, raznim formatima kave za kućanstvo te najmoderniju pržionicu kave.

Costa je vodeći brend kave u Velikoj Britaniji te zamjetan rast između ostalog bilježi i u Kini. Ova akvizicija Coca-Coli donosi i širenje znanja u poslovajnu s kavom, od lanca nabave, kontrole podrijetla do prodaje i distribucije.

Fragmentirano tržište kave

Ova je akvizicija značajna jer je globalno tržište kave fragmentirano te niti jedna kompanija sa svim formatima ne posluje na globalnoj razini.

S više od 500 različitih brendova, Coca-Cola je prisutna u više od 200 zemalja svijeta, a akvizicija Costa Limited, novi je korak u ostvarivanju strategije Coca-Cole kao kompanije koja nudi pića za svaku prigodu. Uz najpoznatije Coca-Coline gazirane napitke, neki od naših vodećih brendova diljem svijeta uključuju: napitke AdeZ na biljnoj bazi, zeleni čaj Ayataka, vodu Dasani, sokove Del Valle, Fantu, kavu Georgia, čajeve i kave Gold Peak, Honest Tea, sokove Minute Maid, sportske napitke Powerade, sokove Simply, obogaćenu i vitaminsku vodu, Sprite te kokosovu vodu Zico.

Prodavatelj Whitebread PLC će za transakciju tražiti odobrenje dioničara što se očekuje do sredine listopada. Transakcija je podložna odobrenjima tijela za tržišno natjecanje u Europskoj uniji i Kini.

Komentirajte prvi

New Report

Close