Čelnici tvrtke iz San Francisca izabrali Hrvatsku za probno širenje biznisa s asfalta na valove

Autor: Poslovni.hr , 08. lipanj 2017. u 13:47
Foto: Thinkstock

Razvedenost obale, broj turista koji je posjećuju i milosrdna klima bili su ključni kriteriji za odabir Hrvatske.

"Uber" će 12. lipnja i službeno objaviti početak rada na moru, odnosno početak pružanja usluga prijevoza brodovima na području od Zadra do Dubrovnika te na svim dalmatinskim otocima, piše Slobodna Dalmacija.

Iz same tvrtke o detaljima nisu željeli govoriti, glasnogovornik Matija Mesić nam je tek kratko poručio kako će 12. lipnja biti objavljeno priopćenje za medije, no zna se kako će hrvatski "UberBOAT", kako glasi naziv nadolazeće usluge, biti "Uberov" svjetski ekskluziv.

Razvedenost hrvatske obale, broj turista koji je posjećuju i milosrdna klima idealni su, procijenili su čelnici tvrtke iz San Francisca, za probno širenje biznisa s asfalta na valove.

– U četiri dalmatinske županije tijekom ljetnih mjeseci, oko osam i pol milijuna gostiju preveze se do otoka – u ožujku je novinarima kazao Davor Tremac, generalni direktor "Ubera" za jugoistočnu Europu.

Tremac je uvjeren kako će se turisti koristeći "Uberove" aplikacije lakše i brže prebacivati s kopna na otoke i s otoka na otok, pri čemu će profitirati i lokalni prijevoznici, koji će, objašnjava, paralelno moći raditi i za "Uber" i za sebe.

Komentirajte prvi

New Report

Close