Samsung Electronics je u prvom tromjesečju vratio poziciju najvećeg svjetskog proizvođača pametnih telefona prestigavši Apple budući da je ostvario petinu ukupne globalne prodaje, objavila je tvrtka za istraživanje tržišta Canalys.
Južnokorejski Samsung isporučio je 76,5 milijuna pametnih telefona u prvom tromjesečju i zauzeo 22-postotni tržišni udio, priopćio je Canalys. Tvrtka je u četvrtak izvijestila o 66-postotnom rastu kvartalne dobiti u svom poslovanju mobitela, zahvaljujući snažnoj prodaji svoje vodeće serije pametnih telefona Galaxy S21.
Canalys je naveo da je Apple od siječnja do ožujka isporučio 52,4 milijuna iPhonea, te pao na drugo mjesto s udjelom od 15 posto, nakon što je u prosincu oduševio kineske kupce svojim novim iPhoneom 12 s omogućenom 5G tehnologijom pa je posljednje tromjesečje prošle godine ostvario izvrsne rezultate.
Ljudi koji su prešli na novi iPhone ipak su potaknuli prodaju, a tvrtka je u srijedu rekla da se ukupna prodaja Kini gotovo udvostručila.
Kineska korporacija Xiaomi je ostvarila do sada svoj najbolji tromjesečni rezultat. Njene isporuke su porasle za 62 posto na 49 milijuna telefona, a tržišni udio na 14 posto i time je zauzela treće mjesto nakon Samsunga i Applea.
Ukupno je u prvom tromjesečju globalna prodaja porasla za 27 posto, na 347 milijuna mobitela, jer se kinesko gospodarstvo otvorilo nakon pandemije i zbog brzog uvođenja cjepiva u SAD-u što je pobudilo nade u gospodarski oporavak.
Prošle su godine ljudi kupovali pametne telefone i uređaje jer su zbog mjera zaključavanja u uvjetima pandemije vrijeme provodili kod kuće. To je potaknulo globalnu nestašicu poluvodičkih čipova ne samo u industriji pametnih telefona, već i u autoindustriji i proizvodnji bijele tehnike.
Apple je u srijedu objavio da bi nestašica čipova mogla kompaniju stajati od 3 do 4 milijarde dolara prihoda u tromjesečju od travnja do lipnja, što će prvenstveno utjecati na iPad i Macbook.
Kineski Huawei, bivši broj 1 koji i dalje ostaje okovan američkim sankcijama, zauzeo je sedmo mjesto s 18,6 milijuna primjeraka, nakon što je prošle godine prodao svoju marku Honor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu