Booking.com, jedna od najvećih svjetskih tvrtki na području e-trgovine i digitalne tehnologije, danas je objavila proširenje pilot-verzije svoje nove usluge i chatbota za podršku korisnicima pod nazivom Booking Assistant, koji je odsad dostupan diljem svijeta za rezervacije napravljene na engleskom jeziku.
Booking Assistant je najnovija mogućnost Booking.com-ove platforme za razmjenu poruka te spaja tehnologiju umjetne inteligencije s već sada izvrsnom korisničkom podrškom Booking.com-a. Usluga Booking Assistant dostupna je sve većem broju putnika, i to neposredno prije brojnih putovanja koja se očekuju pred kraj godine, a nudi brze odgovore na najčešća pitanja gostiju vezana uz boravak putem intuitivnog sučelja za chat.
Booking Assistant u potpunosti je razvijen unutar tvrtke i predstavlja vodeći proizvod u sektoru turizma kad je riječ o prepoznavanju i automatskom odgovaranju na rastući broj upita gostiju nakon rezervacije, a sve putem uređaja i platforme koja im najbolje odgovara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu