Frankfurt Njemački proizvođač automobila BMW u rujnu je povećao prodaju za 6,7 posto, zahvaljujući većoj potražnji u SAD-u i Aziji.
Kompanija navodi da je prošlog mjeseca prodaja njenih automobila, uključujući brendove Mini i Rolls-Royce u Aziji na godišnjoj razini porasla za 18 posto, a samo u Kini za 20,8 posto. Prodaja BMW-a u Americi istodobno je uvećana za 8,3 posto, dok je na europskom tržištu, zabilježen rast prodaje od tek 0,7 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu