Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW sklopio je u ponedjeljak strateško partnerstvo s kineskim tehnološkim divom Alibababom koje predviđa suradnju na brendiranju, marketingu, uslugama i informacijskoj tehnologiji.
Cilj je partnerstva provedba strategije digitalizacije u cijelom poslovnom procesu BMW-a koja bi trebala obuhvatiti i distributere, pokazuje memorandum o razumijevanju.
BMW će tako postati prvi proizvođač automobila koji će koristiti Alibabin poslovni operativni sustav (ABOS) a dvije će kompanije zajednički pokrenuti i prvo internetsko poduzeće za prodaju i usluge.
Kupci će tako ubuduće putem interneta moći kupovati BMW i MINI vozila i rezervirati usluge probne vožnje, popravka i održavanja a uz potporu sustava ABOS njemački će proizvođač i njegovi ovlašteni distributeri ubrzati i digitalnu transformaciju mreže u Kini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu