Bivši direktor otišao s posla i više se nikada nije vratio

Autor: Poslovni.hr , 23. siječanj 2015. u 13:49
Foto: Finlay Mackay for Bloomberg Bussinesweek

Dugogodišnji generalni direktor tvrtke Mike Jeffries nedavno je napustio kompaniju nakon dva desteljeća na njezinom čelu a on sam često je bio kritiziran zbog nemogućnosti prilagodbe na progresiju ukusa njegovih kupaca i klijenata.

Prvi put u svojoj povijesti, Bloombergov Businessweek je za svoju naslovnici odabrao sliku 80-godišnjeg polugolog muškarca kako bi slikovito prikazao starenje poznatog američkog brenda Abercrombie & Fitch, prenosi Business Insider. Tvrtka osnovana daleke 1892. godine bavi se proizvodnjom odjeće i obuće te je nekoć glasila za najpoželjniji teen brand, ali to se u posljednje vrijeme uvelike promijenilo.

Dugogodišnji generalni direktor tvrtke Mike Jeffries nedavno je napustio kompaniju nakon dva desetljeća na njezinom čelu, a on sam često je bio kritiziran zbog nemogućnosti prilagodbe na progresiju ukusa njegovih kupaca i klijenata. Osim Jeffriesa, konstantu kritiku trpjela je i njegova kompanija jer nisu u svojoj ponudi imali ženske veličine XL i XXL. Oni su to objašnjavali činjenicom da ne žele da njihov brend nose žene s prekomjernom težinom. Malo je reći da je takav stav naišao na mnogo kritika od strane kupaca i medija.

Otišao i više se nikada nije vratio

Sada već bivši direktor Abercrombie & Fitcha Mike Jeffries je nakon 20 godina vođenja tvrtke podnio ostavku, ali je prije te objave navodno samo prestao dolaziti na posao.

Jedne nedjelje održao je uobičajen razgovor sa svojim izvršnim direktorom kako bi raspravili strategiju za nadolazeće blagdane, izvještava Businessweek. Idućeg dana, njegov crni Range Rover nije bio parkiran ispred kompanije a njega više nitko nije vidio. Tog jutra, bivši direktor Searsa i član uprave Abercrombie & Fitcha, Arthur Martinez, sazvao je hitan sastanak s izvršnim ljudima kako bi im obznanio da Jeffries napušta kompaniju i kako se traži novi direktor.

Jedan od dizajnera rekao je za New York Magazine kako je Jeffries sve do zadnjeg dana ponosno nosio logo kompanije te je poticao sve zaposlenike da čine isto. 'To je bio njegov fetišistički stav s kojim je htio demonstrirati što veću povezanost s brandom te ga je to činilo sretnim'.

Jeffries je na tu poziciju stupio 1992. godine kada je prodaja bila u opadanju da bi ju za manje od desetljeća pretvorio u prepoznatljiv brand i moćnog igrača na globalnom tržištu. Prodaja se udvostručila u prve dvije godine njegova mandata da bi do 1999. godine dostigla cifru od 1 milijarde dolara.

Ali taj trend nije pre dugo trajao jer je zadnjih godina s njim na čelu prodaja nezaustavljivo opadala. Možda je to jedan od razloga zašto se Jeffries prestao pojavljivati na poslu bez neke prethodne objave i objašnjenja.   

Komentirajte prvi

New Report

Close