Nizozemska pivovara Heineken lansirala je na tržište bezalkoholnu verziju svog istoimenog piva s namjerom da postane lider u dijelu tržišta koje raste brže od prosjeka.
"Heineken 0,0" predstavljen je u Barceloni, a prodavat će se na 14 tržišta koja, uz Europu, uključuju i Rusiju te Izrael. To je svojevrsni zaokret od postojeće strategije konkurenata koji bezalkoholna piva prodaju na pojedinačnim tržištima. Heineken vjeruje da je budućnost te branše upravo u pivu bez maligana. Kako pokazuju podaci Canadeana, dok je cijelo tržište piva između 2010. i 2015. palo, u Europi je potražnja za bezalkoholnim pivom rasla pet posto godišnje.
"Možete očekivati da će za 10 do 15 godina ovo biti više-manje globalni trend.Želimo učiniti Heineken globalnim brendom u segmentu 0,0 promila", izjavio je za inozemne medije Gianluca Di Tondo, stariji brend direktor. Zbog nižih trošarina veće su marže na bezalkoholno pivo, a proizvođači računaju i na otkidanje dijela udjela gaziranim pićima čija je prodaja ionako u padu. Naime, Heineken 0,0 ima upola manje kalorija od Coca-Cole.
Da Heineken nije jedini koji želi ugrabiti dio tog tržišta pokazuju i namjere Anheuser-Busch InBeva, najvećeg svjetskog pivara. Ta će kompanija do 2025. petinu lepeze proizvoda ponuditi u bezalkoholnoj verziji. U Heinekenu priznaju da je za dosadašnji slab uspjeh takvih piva kriv okus. Majstor pivar Willem van Waesberghe ističe kako je sada promijenjena receptura koja Henekenu 0,0 daje više okusa iz alkoholne verzije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu