Beko s klubom Barcelona ulazi u kućanstva

Autor: Poslovni dnevnik , 12. rujan 2016. u 22:00
Eric Abidal i Hakan Bulguru/PIXSELL

Turski Arçelik vidi priliku za daljnji rast u kobrendingu s nogometnim klubom.

Arçelik, koji sa brendovima Beko i Grundig, drži dvije od tri top pozicije na tržištu potrošačke elektronike u Hrvatskoj, planira tijekom iduće godine na tržište lansirati prvo frižidere, a zatim i ostale kućanske proizvode u bojama nogometnog kluba Barcelona.

 

1mlrd.

TV gledatelja prati nogometni klub Barcelonu

Kompanija je na sajmu IFA u Berlinu predstavila prvi kobrendirani frižider Beko FC Barcelona koji će se prvo pojaviti u trgovinama u Španjolskoj, a zatim u ostatku Europe, uključujući Hrvatsku. Frižider ima tehnologiju koja je može očuvati svježinu voća i povrće do 30 dana. "U posljednje dvije godine otkad smo započeli suradnju sa FC Barcelonom, koja ima više od 300 milijuna obožavatelja i koju prati milijardu TV gledatelja, ostvarili smo dobru sinergiju", kaže čelnik Arçelika Hakan Bulgurlu.

Komentirajte prvi

New Report

Close