Skok Felixa Baumgartnera iz stratosfere, sa 39 kilometara visine, donio je Red Bullu prihod od reklama od šest milijardi eura.
"Sve je marketing", rekao je osnivač Red Bulla Dieter Matesic. Uloženih 50 milijuna eura donijelo je 12.000 posto zarade, istakao je analitičar robnih marki Gerhard Hrebiczek bečkom dnevniku Österreich. Red Bull namjerava imati i dugoročne koristi od povijesnog skoka. Tako je Eurobrand procijenio da je vrijednost Red Bulla bila do sada 14 milijardi eura, a nakon skoka je vrijednost te marke skočila na 17 milijardi. Red Bull može postati europski Appsle, ali da bi to postigao, morao bi na tržište izbaciti novi proizvod, na primjer automobil, zaključuje Hrebiczek.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu