Iako je 2009. spasio jedan od stupova američke automobilske industrije, kupci su mu to odavno zaboravili

Autor: Tomislav Pili , 08. srpanj 2018. u 10:12
Fiat 500 teško nalazi kupce, Fotolia

U dosadašnjem dijelu godine prodaja talijanskog proizvođača 44 posto niža.

Iako je Fiat 2009. spasio jedan od stupova američke automobilske industrije – Chrysler – od propasti, američki kupci to su mu odavno zaboravili, sudeći po prodajnim podacima.

Nakon tri desetljeća pauze, talijanski proizvođač vratio se 2011. na američko tržište, no trenutno proživljava vrlo teške trenutke. Kako navodi CNN, prodaja Fiatovih automobila u dosadašnjem dijelu godine manja je za 44 posto.

U lipnju je prodano svega 1426 vozila što je 36 posto manje nego lanjskog lipnja. Amerikanci trenutno kupuju tek trećinu Fiatovih automobila nego u do sada najboljem, prvom polugodištu 2014. godine. Zanimljivo, američkim kupcima zanimljivija je Alfa Romeo nego Fiat. Prošloga je mjeseca prodano 2249 Alfi, ponajviše SUV modela Stelvio.

Rezultat i ne čudi s obzirom da svega 13 salona prodaje isključivo Fiate u okviru Fiat Chrysler (FCA) portfelja. Većina FCA-ovih 400 salona prodaje i Chrysler, Dodge, Jeep i Ram. Alfe je moguće kupiti u stotinu salona.

Fiat u SAD-u prodaje četiri modela manjih automobila što analitičari smatraju glavnim problemom s obzirom na ukus američkih kupaca koji preferiraju veće i snažnije automobile.

“Nitko nije zaradio mnogo novca na malim i jeftinim automobilima”, ističe Michelle Krebs, analitičarka AutoTradera. Zadnji udarac prodaji mogle bi dati najavljene američke carine na uvezene automobile.

Komentirajte prvi

New Report

Close