Njemački osigurateljni div Allianz na Interbrandovoj godišnjoj ljestvici najvrjednijih svjetskih brendova poboljšao je svoj položaj, među 100 globalno najprepoznatljivijih brendova zauzeo je 54. mjesto što je plus za jednu poziciju u rangiranju.
U izvješću za 2015. vrijednost brenda Allianz narasla je za 10 posto u odnosu na rezultat iz 2014. godine.
Otkako je 2007. prvi put uvršten na Interbrandovu ljestvicu, Allianz je u međuvremenu zabilježio značajan skok, pomaknuo se sa 80. na 54. mjesto, te istodobno više nego udvostručio vrijednost brenda sa četiri na 8,5 milijardi USD.
Interbrand kao ključne faktore koji su pomogli usponu na ljestvici navodi 85 milijuna Allianzovih klijenata diljem svijeta, 125-godišnju tradiciju te strateški pristup digitalizaciji.
"Ostvareno mjesto na ljestvici pokazuje kako naši klijenti, kao i drugi dionici, cijene orijentiranost brenda Allianz na pozitivnu budućnosti i našu posvećenost održivom razvoju u kontekstu financijske uključivosti, klimatskih i demografske promjena.” ističe Christian Deuringer, direktor odjela za globalno upravljanje brendom u Allianzu.
Facebook, Apple, Amazon, Hermès i Nissan brendovi su s najvećim rastom na ovogodišnjoj ljestvici, među kojima se nalazi i sedam njemačkih društava, uključujući Allianz.
Cilj Allianza jest kontinuirano jačanje brenda, upotrebom najsnažnijih tehnologija i potrošačkih brendova, koji su mjerilo u globalnom poretku. „Najvažnija je orijentiranost na klijente”, kaže Deuringer. „Klijentima moramo ponuditi proizvode i rješenja koji su u potpunosti prilagođeni njihovim potrebama te korisničko iskustvo bez poteškoća.”
Interbrandovo globalno rangiranje vrijednosti brendova temelji se na analizi financijskih rezultata brendiranih proizvoda ili usluga nekog poduzeća, ulozi koju taj brend igra u klijentovoj odluci o kupnji te snazi i veličini brenda, mjerenim prema deset različitih parametara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu