Allianz učvrstio poziciju najvrijednijeg brenda među osiguravateljima

Autor: Božica Babić , 02. veljača 2016. u 16:38
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Kao rezultat Allianzova snažnog rasta premije, vrijednost brenda Grupe povećana je za 8,1posto sa 17,2 na 18,6 milijardi eura.

Allianz je ove godine učvrstio svoju poziciju najvrjednijeg brenda osiguranja na globalnoj ljestvici vrijednosti korporativnih brendova Brand Finance Global 500 ranking, pohvalili su se iz te kompanije. Treću godinu uzastopno drže vodeću poziciju među osigurateljima i Allianz je, ističu, jedini osiguratelj uključen na listu Top 50 najjačih svjetskih brendova u 2016.

Kao rezultat Allianzova snažnog rasta premije, vrijednost brenda Grupe povećana je za 8,1posto sa 17,2 na 18,6 milijardi eura (20.3 milijardi dolara) pa je Allianz s takvim rezultatom zauzeo 43. mjesto među 500 najboljih svjetskih brendova do je u 2015. bio na 44. poziciji.

Pri izradi ovogodišnje liste najvrjednijih brendova tvrtka Brand Finance, ocjenjuju u Allianzovu, prepoznala je njihovu otpornost u odnosu na izazovno okruženje, ali i financijske rezultate grupacije potaknute snagom brenda i velikom „usmjerenošću na klijenta“ te pristupom „digital by default“ (digitalno kao standard). Zbog svega toga, vjeruju u Allianzu, u ovogodišnjem su poretku postali vodeća tvrtka među pružateljima financijskih usluga.

"Ova izvrsna pozicija svjedoči da naša strategija vodećeg brenda, naša jasna usmjerenost na klijenta i digitalizaciju grade povjerenje i imaju snažan odjek diljem svijeta," naglašava Christian Deuringer, voditelj odjela Global Brand Management u Allianzu.

Komentirajte prvi

New Report

Close