Air France-KLM ulaže milijardu eura u diskontni brend

Autor: Poslovni.hr/Hina , 10. rujan 2014. u 13:03
Reuters

Francusko-nizozemski zračni prijevoznik Air France-KLM objavio je u srijedu da će uložiti milijardu eura u razvoj diskontnog brenda Transavia u Europi.

Francusko-nizozemski zračni prijevoznik Air France-KLM objavio je u srijedu da će uložiti milijardu eura u razvoj diskontnog brenda Transavia u Europi.

Plan uključuje otvaranje do 250 novih radnih mjesta za pilote do 2019. i povećanje Transavijine flote sa sadašnjih 50 na više od 100 aviona, kazao je za pariški dnevni list Les Echos izvršni direktor Air France KLM-a Alexandre de Juniac.

Glasnogovornik kompanije potvrdio je navode iz izvješća.

Plan će omogućiti Air France-KLM-u da se "svrsta među najveće diskontne igrače u Europi", kazao je Juniac. Nije isključio ni mogućnost akvizicija u funkciji dopune rastu. "Ako se ukaže prilika, razmotrit ćemo je, ali trenutno ih nema", dodao je u intervjuu.

Drugi tradicionalni zračni prijevoznik u Europi po prihodima prošlog je tjedna objavio da je upravni odbor odobrio plan otvaranja novih baza u Europi u sklopu brenda Transavia kako bi vratio tržišni udio koji mu je preotela konkurencija.

Pojačanim naglaskom na segment diskontnog prijevoza Air France-KLM slijedi primjer njemačkog konkurenta Lufthanse koji širi iste usluge preko malo poznatog prijevoznika Eurowings a razmatra i mogućnost osnivanja diskontnog prijevoznika specijaliziranog za udaljene destinacije.

Komentirajte prvi

New Report

Close