Godine 2014. Ured za intelektualno vlasništvo Europske unije (EUIPO) registrirao Adidasov robni žig koji čine tri paralelne crne pruge na bijeloj pozadini.
Dvije godine kasnije EUIPO je poništio odluku o žigu na temelju prigovora belgijske tvrtke Shoe Branding Europe da nije dovoljno specifičan.
Adidas se žalio na tu odluku.
Njemačka i belgijska kompanija godinama se spore oko loga s prugama, budući da belgijska kompanija želi koristiti logo s dvije pruge.
Europski opći sud danas je odbio žalbu Adidasa, složivši se s mišljenjem EUIPO-a da Adidasov robni žig nije poseban.
„Žig nije shematski prikaz niza elemenata koji se ponavljaju u pravilnim razmacima već obična figurativna oznaka“, napisao je sud u priopćenju.
Suci su odbacili i Adidasov argument da je njegov robni žig poprimio karakteristiku posebnosti zahvaljujući raširenoj upotrebi u cijeloj Europskoj uniji, napominjući da je kompanija priložila relevatne dokaze za pet od 28 zemalja EU-a.
Mnoge Adidasove primjere ocijenili su nevažnima, između ostalog i zato što su uključivali samo upotrebu različitih boja.
Prije objave presude glasnogovornica Adidasa naglasila je da se konkretni predmet odnosi samo na jednu verziju loga s tri pruge. Današnja presuda neće utjecati na opsežnu zaštitu drugih oblika loga s tri pruge kroz institut robnog žiga, ustvrdila je.
Adidas se može žaliti na presudu Europskom sudu pravde.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu