Adidas nadmašio Nike na njegovom terenu

Autor: Poslovni dnevnik , 07. svibanj 2017. u 21:59
Član izvršnog odbora Eric Liedtke/REUTERS

Njemačkom proizvođaču sportske opreme dobit veća za 30 posto, a prihodi za 19 posto.

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas izvijestio je o značajno većoj neto dobiti u prvom ovogodišnjem kvartalu u usporedbi s istim razdobljem godine ranije, kao i o većim prihodima, što posebno pripisuju snažnom rastu u segmentu prodaje putem interneta.

Adidasova neto dobit u prvom je ovogodišnjem tromjesečju uvećana za 30 posto, na 455 milijuna eura, na prihodima od 5,67 milijardi eura, koji su bili za 19 posto veći nego u istom razdoblju prošle godine, pokazalo je poslovno izvješće. Posebno snažni rezultati zabilježeni su u internetskoj prodaji, gdje su prihodi uvećani za 53 posto. U ožujku je Adidas već najavio veliki iskorak na planu online trgovine, udvostručivši ciljane prihode od prodaje putem interneta za 2020. godinu na četiri milijarde eura, u usporedbi s milijardom eura ostvarenom u 2016. godini.

Na najvećim Adidasovim tržištima – sjevernoameričkom i kineskom – prihodi su mu porasli u prvom kvartalu za 31, odnosno 30 posto, čime je prilično nadmašio svog američkog rivala Nikea.  Nakon što je godinama kaskao za američkim rivalima, Adidas je u Sjedinjenim Državama poduzeo velike napore na marketinškom planu, izazvavši Nikea na matičnom tržištu. Također, Adidas bilježi i oporavak u segmentu svoga brenda Reeboka, pogođenog teškoćama, u kojem su prihodi ojačali za 13 posto, uglavnom zahvaljujući kategoriji tenisica za trening i onih u retro stilu.

Poput svoga njemačkog rivala Pume, Adidas je profitirao od preusmjeravanja na retro stilove, uz sve veći odmak od segmenta tenisica za košarku. Iz Adidasa, na čijem je čelu od lanjskog listopada Kaspar Rorsted, ujedno su potvrdili važeće prognoze za ovu godinu o rastu prihoda u rasponu od 11 do 13 posto i za petinu veću neto dobit u odnosu na godinu ranije. 

Komentirajte prvi

New Report

Close