Njemački proizvođač sportske opreme Adidas Group izvijestio je u četvrtak da je smanjio neto gubitak u četvrtom tromjesečju zahvaljujući snažnim prihodima koje su poduprli dobri rezultati oba brenda, adidas i Reebok.
U četvrtom prošlogodišnjem tromjesečju grupa je zabilježila neto gubitak od 44 milijuna eura. U istom razdoblju godine ranije iznosio je 140 milijuna eura. Ako se izuzmu promjene valutnih tečajeva, grupa je u posljednja tri prošlogodišnja mjeseca poslova s neto gubitkom od 28 milijuna eura, u usporedbi s gubitkom od 62 milijuna eura godinu prije.
Neto prihodi porasli su u promatranom razdoblju 15,4 posto, na 4,17 milijardi eura. Bez valutnih učinaka, uvećani su 12 posto.
Brend adidas zabilježio je na kraju 2015. skok prihoda prilagođenih za utjecaj valutnih tečajeva za 16 posto, zabilježivši njihov dvoznamenkasti rast na većini tržišta, uključujući šire područje Kine, zapadnu Europu i Sjevernu Ameriku.
Odgovarajući prihodi Reeboka porasli su pet posto, poduprti dvoznamenkastim povećanjem prodaje u zapadnoj Europi, Latinskoj Americi i regiji MEAA (koja obuhvaća, između ostalog, Tursku, Bugarsku, Rumunjsku, Egipat, JAR, UAE, Izrael, Australiju, Novi Zeland), kao i snažnim rastom na širem području Kine.
Prihodi TaylorMade-Adidas Golf-a smanjeni su pak 15 posto ako se izuzme utjecaj valuta, zbog tekućih strukturnih izazova na golf tržištu i programa restrukturiranja.
Bruto marža poboljšana je za 2,3 postotna boda na 47,2 posto.
U novoj godini kompanija očekuje rast neto dobiti ako se izuzme otpis nematerijalne imovine za 10 do 12 posto, na oko 800 milijuna eura. Prihodi prilagođeni za utjecaj valutnih tečajeva trebali bi porasti u istom postotnom rasponu.
"Godina 2016. bit će još jedna uspješna etapa u našoj utrci da postanemo najbolja sportska tvrtka u svijetu i postignemo dugoročne financijske ambicije grupe… Naše su knjige narudžbi pune u svim većim stavkama i kategorijama vezanim za stil života… To nam daje puno pouzdanje da ćemo i ove godine zabilježiti dvoznamenkasti rast", kazao je izvršni direktor grupe Herbert Hainer.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu