Belgijski proizvođač piva Anheuser-Busch InBev planira prodati brandove Peroni i Grolsch koje će dobiti kupnjom britanskog pivara SABMillera kako bi odagnao zabrinutost europskih regulatora zbog 71 milijardu funti vrijednog spajanja dvije kompanije, doznaje Financial Times (FT).
AB InBev, čiji portfelj brendova uključuje i Stellu Artois i Coronu, želi prodati SABMillerove brendove zbog bojazni da bi jedinstvena kompanija nastala spajanjem imala prejaku poziciju na europskom tržištu premium piva, citira FT u nedjelju riječi neimenovanog izvora.
Cijena brendova nije navedena ali Sunday Times, koji je prvi izvijestio o njihovoj mogućoj prodaji, objavio je kako se od prodaje očekuju prihodi od nekoliko milijardi funti.
Potencijalni su kupci nizozemska grupa Heineken, američki Molson Coors i irski C&C Group.
AB InBev i SABMiller odbili su komentirati izvješća.
Drugi je pak izvor za FT kazao da, iako se razmatra prodaja brendova, formalni postupak nije dogovoren i planovi su podložni promjenama.
AB InBev ima sjedište u Bruxellesu a ovog su mjeseca i službeno krenuli u preuzimanje SABMillera. Dobit tvrtke nastale spajanjem trebala bi dosezati polovinu ukupne dobiti u industriji piva, napominje Reuters.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu