4 promjene koje uvodi Mc Donald’s kako bi opet privukao kupce

Autor: Poslovni.hr , 25. listopad 2014. u 13:04
Foto: Mc Donald's

Kako Mc Donald’su u Americi ne cvjetaju ruže, kompanija je primorana uvesti određene promjene da privuku “izgubljene” kupce.

Kako Mc Donald'su u Americi ne cvjetaju ruže, kompanija je primorana uvesti određene promjene da privuku "izgubljene" kupce, piše Business Insider.

Mc Donald's je ovoga tjedna objavio pad prodaje od 3,3% u prošlom kvartalu, a CEO kompanije Don Thompson naglasio je novu McDonald'sovu strategiju:

1. Lokalni meni
Mc Donald's će u budućnosti određene proizvode iz menija prilagoditi za lokalna tržišta. Tako će franšize imati mogućnost da same odaberu hranu koja će se nuditi gostima restorana. 

2. Reduciranje ponude
Mc Donald's također planira ukinute određene proizvode kako bi posjetitelji restorana što manje čekali na svoju hranu. Od 2007. godine, ponuda u McDonald'su narasla je za čak 70%, a umanjenom ponudom stvorit će se bolje radno okruženje.

3. Mogućnost "osobnog" menija
Po uzoru na lance poput "Five Guys" ili "Chipotle", Mc Donald's želi uvesti mogućnost da kupci sami odrede kakav će biti njihov umak za hamburger ili pak "ubace" jaje u njihov jutarnji sendvič

4. Uljepšavanje imidža
Mc Donald's se već duže vrijeme bori s optužbama kako im je hrana nezdrava i pretjerano obrađena. Zbog toga u najnovijoj TV kampanji educiraju građane o tome kako se zapravo proizvodi meso koje koristi Mc Donald's.

Komentirajte prvi

New Report

Close