I dok McDonalds bori s padom prodaje, glavni konkurent Burger King privlači sve više kupaca.
Kako je dionica Burger Kinga u posljednjih godinu dana porasla 56%, Business Insider donosi četiri glavna razloga zašto Burger Kingu ide tako dobro:
1. Tim Hortons ima veliki potencijal za rast
Kako je Burger King nedavno kupio kanadski lanac kava i krafni "Tim Hortons", analitičari vjeruju kako će Hortons u sljedeće tri godine imati više od 600 poslovnica na međunarodnim lokacijama. Osim toga, očekuje se otvaranje novih restorana i u Americi.
2. Nova "start-up" kultura
U posljednje vrijeme Burger King se više ponaša kao startup tvrtka nego tipični lanac brze prehrane, tvrdi Devin Leonard iz Bloomberg Businessweeka. Otkad je kompaniju preuzeo 33-godišnji Daniel Schwartz, pretvorila se u "stroj za stvaranje novaca". Pojednostavio je Burger King menije te olakšao franšiziranje čime se povećao broj međunarodnih restorana, uključujući i onaj hrvatski.
3. Operativno poslovanje je uspješnije no ikad
CEO Schwartz uspio je smanjiti korporativni broj zaposlenika sa 38.884 na 2.425, a za to je najzaslužnije upravo refranšiziranje restorana što znači da su ti radnici sada odgovorni vlasnicima franšiza. Kako bi dodatno srezao troškove, Schwartz je zatvorio i mnoge raskošne urede te otkazao godišnju proslavu u Italiji vrijednu milijun dolara.
4. Sniženja privlače kupce
Burger King je nedavno najavio da će 10 pilećih nuggetsa u Americi prodavati po cijeni od 1,49 dolara. Osim toga, Burger King je odlučio da će se umjesto riskiranja s novim stvarima držati klasičnog fast fooda – na zadovoljstvo kupaca, radnika i vlasnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu