Dok svakoga dana u svijetu više od četiri milijuna ljudi leti zrakoplovom, portal traveljee.com napravio je listu od 10 najgorih zračnih kompanija. Na neslavnoj listu našli su se zbog loše usluge, neukusne hrane i drugih nedostataka…
10. Iberia Airlines
Sa bazom u Madridu, na posljednjem mjestu ove neslavne liste španjolska je kompanija koja na svojim letovima služi lošu hranu, osoblje je nepristojno, a sjedala neudobna.
9. Egypt Air
Najviše prigovora putnika usmjereni su prema osoblju i neudobnosti. Većina kabinskog osoblja ne sluša putnike, a spominju se i prljavi sanitarni čvorovi.
8. Air China
Iako je zemlja s najbrže rastućom ekonomijom na svijetu, prigovori na kontu ove zračne kompanije najčešće su zbog loše usluge na letu i nedostupnih informacija o kašnjenjima.
7. China Eastern Airlines
WC-i nisu dobri, a sjedala su neudobna. Također, niti unutrašnjost zrakoplova nije za pohvaliti, a kašnjenja i promjene letova su normalna pojava.
6. China Southern Airlines
Nažalost, ova kompanija najpoznatija je po starim avionima, slaboj usluzi i neukusnoj hrani. Također, nudi nepouzdane informacije o letovima.
5. US Airways
Zbog loše usluge u zrakoplovima, ova tvrtka jako loše kotira u "avio krugovima". Hrana je loša, a osoblje neprijatno.
4. Aeroflot Russian Airlines
Vrlo slaba korisnička podrška, neprijateljski raspoloženo osoblje i vrlo loša prometna infrastruktura (autobusi) ovu zračnu kompaniju svrstavaju vrlo nisko.
3. Easyjet
Jedna od najpoznatijih niskotarifnih kompanija ima veliku boljku: prema dojavama putnika, kabinsko osoblje ne reagira ako netko telefonira prilikom polijetanja.
2. Spirit Airlines
Rijetko koja kompanija dodatno naplaćuje ručnu prtljagu, a Spirit Airlines odlučio se na ovakav vid naplate. Osim toga, letovi se otkazuju bez ikakvih obavijesti, a hrana u avionu je loša.
1. Ryanair
Prvo mjesto neslavne liste zaslužili su lošom uslugom i hranom, te "last minute" dodatnom naplatom troškova. Osim toga, sjedala su neudobna, a osoblje neljubazno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu