Promo Natrag na posao – sigurnije, brže i pametnije uz pomoć tehnologije! Svjetski div u industriji sigurnosti – Hikvision - brzo se prilagodio novonastaloj situaciji te na temelju postojeć… Promo 29. svibanj 2020. u 08:54
ENNA&PPD grupa Filozofija uspjeha – stabilnost, povjerenje i neprestano učenje! Odgovornost Investiranje u domaće gospodarstvo i društvo te projekte koji populariziraju znanost i kulturu. Ulaganjem … Poslovni.hr 29. svibanj 2020. u 12:03
AKD Hrvatski brend u industriji elektroničkog identiteta i sljedivosti AKD je završio certifikacijski ciklus za proizvodni proces bankarskih kartica što ga čini jedinstvenim izvan bankarsk… Promo 29. svibanj 2020. u 08:59
Kako osigurati opstanak brenda u krizi Što je pokazao korona šok i gdje su pronašli ključ preživljavanja Nitko od sugovornika ne krije da ih je korona ‘lock down’ ozbiljno pogodio, ali svi tvrde da o predaji nije bilo gov… Ana Blašković, Darko Bičak, Marta Duić, Bernard Ivezić, Suzana Varošanec 30. svibanj 2020. u 09:20
Domagoj Mihović U mjesecima pred nama planiramo intenzivnije aktivnosti Bez obzira na slabiju kupovnu moć od ostatka EU, Hrvatska i Slovenija su nam izuzetno važna tržišta, a zbog svoje v… PD VL native tim 29. svibanj 2020. u 08:59
Poštovanje iznad profita Jedini svjetski brend čije blještavilo prati jednako blistav ugled Analiziramo listu 100 najuglednijih kompanija svijeta koju već 20 godina objavljuje američki Reputation Institute. Sergej Novosel Vučković 13. svibanj 2017. u 10:28
Prva analiza Horvath HTL-a Hrvatskom caruju domaći brendovi, stranih je na kapaljku Donosimo prvu analizu Horwath HTL-a na razini 14 zemalja Europe, koja daje pregled tržišta s obzirom na brendove i hot… Marija Crnjak 21. svibanj 2017. u 08:00
McCann Zagreb Još nismo ni svjesni svih razmjera digitalne transformacije Tomislav Presečki i Daniel Vuković, direktor McCanna Zagreb i njegov glavni kreativac, objašnjavaju čime su se izbor… Ana Maria Filipović Grčić 21. svibanj 2017. u 09:00
Lokalni ili globalni brendovi Velika nedoumica hrvatskih hotelijera Istražili smo isplati li se hotelijerima više poslovati 'pod kapom' globalno poznate i dokazane hotelske grupacije ili… Marija Crnjak 03. lipanj 2018. u 17:15
Oglašavanje u epidemiji Način ponašanja u krizi od brendova može napraviti zvijezde ili ih otjerati u zaborav Oglašavanje je sa i bez korone najbolje i najučinkovitije kad izvire iz stvarnosti. Kao i inače, to treba biti pametn… Marta Duić, Lucija Špiljak 01. lipanj 2020. u 11:52
Millenium promocija Za napredak i razvoj ne treba se okružiti istomišljenicima i ‘klimačima glavom’ Kriza je osvijestila važnost komunikacije i pokazala da su nam potrebni iskusni profesionalci koji znaju voditi krizn… Ivan Tominac 31. svibanj 2020. u 13:46
Bitke u eri smartphonea Drugo desetljeće frapantnog napretka ili početak nečeg potpuno novog? Pametni telefoni promijenili su sve, a globalnu eksploziju ovog tržišta obilježila je borba dva ljuta rivala - ameri�… Bernard Ivezić 03. lipanj 2018. u 08:45
Kako su uspjeli? Priče o uspjehu najmoćnijih hrvatskih brendova Čelnici hrvatskih kompanija koje se desetljećima diče čak i globalno obožavanim proizvodima za Poslovni dnevnik pi�… Poslovni dnevnik 09. lipanj 2018. u 10:37
Ugled grada nije fasada Grad s najboljom reputacijom na svijetu, evo kako im je to uspjelo Kao i kod tvrtki, čija se snaga mjeri jačinom brenda koji diže ili spušta i monetarnu vrijednost kompanije-majke bre… Sergej Novosel Vučković 19. lipanj 2018. u 16:00
naša snaga Ohrabreni ojačalom izvoznom statistikom, hrvatski vinari opet jurišaju na inozemna tržišta Ističite vrijednost autohtonih sorti i ne libite se potražiti stručnjake, savjetuju najuspješniji vinari. Marta Duić 25. lipanj 2018. u 11:17
Kako stvoriti jak brend Skintegra – od nule do senzacije u dvije godine Posvećenost klijentu proizvodom, ali i uslugom, apsolutni je imperativ ako se želite istaknuti na zasićenom tržištu… Lucija Špiljak 29. svibanj 2019. u 22:00
Prehrambene kompanije Hrvatske perjanice spremne na osvajanje još izdašnijih izvoznih udjela Prehrambene kompanije, lideri na domaćem 'terenu' svojim izvoznim adutima osvajaju sve više tržišta i ostvaruju zavi… Poslovni dnevnik 29. svibanj 2019. u 22:00
Izvornost kao najjači brend Oznaka ‘domaće’ diktira trgovačke strategije, proizvođači zadovoljno poručuju: Tako se stječe povjerenje kupaca U Hrvatskoj gotovo više i nema lanca kojem velika zastupljenost domaćih proizvoda nije postala i razvojni i marketinš… Marta Duić 29. svibanj 2019. u 22:00