Nulti kvadrantŠto brine hrvatske građane? Rast cijena, nesigurnost zaposlenja i jako duboka kriza povjerenja u institucije Istraživanje o stavovima, uvjerenjima, strahovima i očekivanjima hrvatskih građana. Ana Herceg18. prosinac 2024. u 22:00
IstraživanjeB2B influencer marketing koristi već 75% kompanija Povećanje ulaganja planiraju gotovo svi. Nataša Blagojević18. prosinac 2024. u 22:00
IntervjuČak 65% članova očekuje rast u 2025., a autentičnost i karakter bit će presudni u budućnosti Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e i IAB-a Croatia o poslovanju komunikacijskih agencija u godini kad udrug… Josipa Ban18. prosinac 2024. u 22:00
Tržište rasteU 2024. uloženo je više novca za marketing i oglašavanje, a mnogi se već pripremaju i za krizne situacije Vodeći domaći komunikacijski stručnjaci analizirali su ovogodišnje i buduće trendove u sektoru. Domagoj Puljizović18. prosinac 2024. u 22:00
Što vole brendovi?Što ćemo 2025. koristiti, gledati i slušati? Njihova dominacija ne samo da je sigurna, već će se i produbiti TikTok zahtijeva visoku kreativnost, kratki video formati još će rasti. Domagoj Bebić19. prosinac 2024. u 07:05
Mediji&MarketingStručnjaci se ne boje da će AI preuzeti M&M: ‘Čovjek je taj koji kreira priču’ Rapidni tehnološki napredak medijima, agencijama i oglašivačima donio je izazove s kakvima se nikad nisu susretali. Ana Roksandić14. prosinac 2023. u 22:00
Mediji i marketingNa temu suicidalnosti broj upita u godinu dana skočio 53% Projekt Mentalna higijena pomaže djeci, mladima, ali i roditeljima. Danica Gršković14. prosinac 2023. u 22:00
IntervjuJedan od najjačih hrvatski brendova bilježi odlične prodajne rezultate i nemali izvoz u Švedsku Gašpar Novak, direktor marketinga i razvoja Zvijezde Plus ističe da su kvaliteta i inovacije ključne u zadržavanju s… Josipa Ban15. prosinac 2023. u 06:12
Mediji i marketingBudućnost medija i komunikacije – a gdje je nestao čovjek? Humanizacija brandova je nešto što se provlači kroz storytelling, ali pravo pitanje je događa li se na tržištu. Tomislav Krajačić14. prosinac 2023. u 22:00
Mediji i marketingNakon 10 godina stvaranja čvrstih temelja došao je trenutak za vlastite komunikacijske projekte Iako su u Abecedi jako ponosni na 4 osvojena ‘PR Oscara’, najveća nagrada im je povratna informacija klijenta o rez… Poslovni dnevnik14. prosinac 2023. u 22:00
Mediji i marketingVrijeme oksimorona: Više vjerujemo frizerima nego državi, a brine nas ugroza hrvatske kulture i načina života Istraživanje koje brojke stavlja u kontekst pokazuje da 92,4 posto građana zabrinjava porast cijena, a dok nominalne p… Nina Išek Međugorac14. prosinac 2023. u 22:00
Mediji i marketing10 aduta za budućnost medijske industrije koje neki već uspješno koriste Medijska industrija doživjela je transformaciju, no je li AI sposoban zamijeniti ljudsku kreativnost i poznavanje konte… Anamarija Hrvoić Đurić14. prosinac 2023. u 22:00
Mediji i marketingKako su upornost i inovativnost vodili do razvoja uspješne i jedinstvene MPR Grupe MPR nudi širok spektar tradicionalnih i digitalnih usluga, djelujući kroz tri sastavnice: Millenium promociju, Veleuč… PD VL native tim14. prosinac 2023. u 22:00
IntervjuMožda je pred nama Sveti gral tržišnih komunikacija Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, govori o primjenama nove tehnologije i uspj… PD VL native tim14. prosinac 2023. u 22:00
Mediji i marketingJoš više AI-a, još više video sadržaja! AI alati za kreiranje sadržaja bilježe veliki napretak, bit će zanimljivo pratiti kako će se razvijati na našem tr… Sara Grepo14. prosinac 2023. u 22:00
Mediji i marketingPotrošači očekuju brza rješenja, ali održiva i odgovorna Nastavit će se dominacija i ulaganje u digitalne platforme, sve će se više koristiti kratke video forme, a personaliz… Anamarija Juraković14. prosinac 2023. u 22:00