PromoBERNARDA kreveti i madraci – dobar san za zdrav život Vođeni motom "Dobar san za zdrav život" u tvrtki Bernarda nastaju kreveti i madraci koji potpomažu kvalitetan i okrep… Promo09. srpanj 2020. u 12:20
Nije sve izgubljenoObilje novca na našem tržištu čeka investicije tvrtki, ali samo onih perspektivnih Kapitala u bankama, na burzi i među investitorima ima. No taj je novac rezerviran samo za tvrtke koje su se prije pande… Tomislav Pili29. lipanj 2020. u 22:00
OdgovornostFilozofija uspjeha – stabilnost, povjerenje i neprestano učenje! Ulaganjem u zaposlenike i njihova znanja razvijaju stru njake koji doprinose uspjehu tvrtke. Promo29. lipanj 2020. u 22:00
Poruka iz KrašaDanas kupac želi domaći proizvod sa stvarnom pričom Kraš je čuvar tradicije koji prati sve globalne trendove među kojima se ističe ruke koje su ga povratak kupca lokaln… Promo29. lipanj 2020. u 22:00
Kako kroje dugoročne planove?Mnogima je tek mrtvo slovo na papiru, neki je ni nemaju, ali mudra strategija poslovanja je recept za uspjeh Važnost strategije u domaćoj korporativnoj kulturi još je u povojima, uglavnom samo najveći imaju glavnog stratega. Ana Blašković29. lipanj 2020. u 22:00
Korona probudila svijest‘Domaće’ je danas taktika bez premca Kriza je promijenila perspektivu pa danas i najveći zagovornici slobodne razmjene roba prepoznaju važnost istovremenog… Marta Duić29. lipanj 2020. u 22:00
Bitka s neizvjesnošćuPandemija usporava ulaganja u turističkom sektoru, pitanje u kojem opsegu Adris je redefinirao planove ulaganja, Valamar svoje još ‘važe’, Sunce je na čekanje stavilo agendu za iduću go… Marija Crnjak29. lipanj 2020. u 22:00
Pomalo ironična činjenicaNekad gubitaši, sada zvijezde: Svjetla burzovne pozornice ove su kompanije uhvatile tijekom duge recesije Pogledamo li agregirane rezultate trenutačnih sastavnica indeksa CROBEXturist od 2011., vidimo da su prihodi u tom razd… Tomislav Pili29. lipanj 2019. u 09:47
Dragutin Drk ekskluzivno za PD“U rizike sam se upuštao cijeli svoj radni vijek, ali teško me prevariti” Čelni čovjek Vindije otkriva nikad objavljene detalje o nastanku tvrtke i transformaciji iz male gradske mljekare u li… Marina Biluš28. lipanj 2019. u 13:45
Domaći prvaci globalnog renomeaTehnološke kompanije u Hrvatskoj nisu tako mlade kakvima se čine Infobip ima 63 ureda globalno i ne krije da mu vizija buja. Želi dovesti inženjere iz cijelog svijeta da rade i žive … Bernard Ivezić27. lipanj 2019. u 22:00