Nakon Zuckerbergove odluke, dionica Facebooka pala 5 posto

Autor: Poslovni.hr , 15. siječanj 2018. u 08:29
Foto: DPA/PIXSELL

Mlađi korisnici trenutačno umjesto Facebooka radije izabiru Snapchat ili chat grupe.

Odluka Marka Zuckerberga da će se više posvetiti interakciji među članovima obitelji te smanjiti vidljivost postova koje objavljuju medijski izdavači i brendovi naljutila je izdavače, dok je burza na tu najavu manjeg broja pregleda reagirala negativno, instantnim smanjenjem cijene dionice za pet posto nakon najave.

Kako piše Večernji list, Zuckerberg je potom pohitao razuvjeriti i smiriti izdavače. Ustvrdio je da sav sadržaj koji će korisnici sami isticati i dijeliti, kada se radi o medijskom sadržaju, i dalje će biti prioritet u news feedu. Ono što će smanjiti jest originalne postove medijskih stranica. Dakle, ako korisnici samo hoće istaknuti neke sadržaje i sami ih objaviti, bit će i dalje tretirani kao prioritet.

Poticanje obiteljske interakcije može se promatrati i kao lov na sve mlađe korisnike koji trenutačno, umjesto Facebooka, radije izabiru Snapchat ili chat grupe.     

Komentirajte prvi

New Report

Close