Usred korona krize na tržište su plasirali svoje prve proizvode, sada imaju novi ambiciozan plan

Autor: Marta Duić , 01. travanj 2021. u 06:13
Suosnivači Nika Pintar i Bruno Balen kažu da im je cilj postati predvodnicima pete industrijske revolucije/PD

Vrijednost startupa porasla na 3 milijuna eura, a svoje proizvode osim u Hrvatskoj plasiraju u EU, od idućeg tjedna dolaze i u Berlin.

Startup Cidrani, jedan od timova iz zagrebačkog BIRD inkubatora, prvog hrvatskog prostora namijenjenog rastu timova i projekata koji se bave i umjetnom inteligencijom i strojnim učenjem, zatvorio je svoj prvi krug ulaganja dosegnuvši vrijednost od tri milijuna eura.

To je, kažu, tek početak njihova poduzetničkog puta. Osnivači Cidranija Nika Pintar i Bruno Balen imaju viziju svaku hranu učiniti superhranom, a BIRD-u su se pridružili kako bi nadogradili svoj well-being koncept izgradnjom tehnološke platforme za personaliziranu prehranu temeljenu na umjetnoj inteligenciji. Cidrani postoji od lani, a usred korona krize na tržište su plasirali svoje prve proizvode.

Za blagostanje kupaca

“U zadnjih godinu i pol smo skupili znanje i iskustvo i sad radimo na pripremi za razvoj platforme, a nakon ove investicije od 300.000 eura vrijednost startupa je procijenjena na tri milijuna te se pripremamo za idući investicijski ciklus do siječnja, vrijedan milijun i pol eura.

Naš investitor je angel investor, u pitanju je privatna investicija, a ne fond. Jedan od ciljeva nam je oformiti i prvu banku živih kultura, a uz tim mladih stručnjaka i uz znanstveni pristup i analizu nastavljamo Cidranijev cilj u postizanju blagostanja naših kupaca”, otkriva Bruno Balen, ističući da su jedan od svega desetak startupa u svijetu koji ide u tom pravcu.

Kako kaže, cilj im je da upravo Cidrani bude jedan od predvodnika pete industrijske revolucije, a u području hrane prvi su krenuli s tim.

“Krenuli smo s probavom i octom, a sada to samo nadograđujemo”, objašnjava Balen.

Dugoročno lanac smart barova

Osim što su već došli do polica specijaliziranih trgovina poput bio&bio i drogerijskih lanaca poput dm-a, u pregovorima su s trgovačkim lancima, a odnedavno ih distribuira i Oktal Pharma.

Trenutačno su Cidrani proizvodi prisutni na 250 lokacija, imaju i web shop, a kroz tjedan dana na tržište će lansirati svoj 25. proizvod. Proizvode organski jabučni ocat, med, fuzije kokosovog ulja i maslaca… Zadnje su predstavili svoju verziju napitka kombucha s kojom polako, ali sigurno ulaze u HoReCa.

25

proizvoda u asortimanu Cidranija, jedan od hitova je živi organski jabučni otac, a novi proizvod je kombucha

“Za razliku od ostalih kombucha koje imaju šećer, naša ima 3,6 grama meda i ne zahtijeva cold-chain shipping, tj. hladno spremanje i dostavu.

Naime, mi imamo živu kombuchu koja ima rok dvije godine dok ostale imaju rok tranja od svega pola godine. U zadnjih desetak dana s kombuchom smo ušli u nekoliko kafića, a širenje na HoReCa kanal nam je i dalje u fokusu”, kaže Balen.

Cidrani proizvode izvezli su na tržišta Nizozemske, Bugarske i Latvije, soft launch su imali u Švedskoj, a idući tjedan i u Berlinu gdje se već sad njihov dolazak najavljuje preko velikih plakata po svim frekventnim mjestima u gradu.

“Naš dugoročni cilj je franšizni lanac Cidrani well-being smart bar u kojem će umjetna inteligencija imati veliku ulogu”, objašnjava Bruno Balen.

BIRD inkubator kojem se ovaj tim pridružio osim što nudi prostor za rad, tehnološke resurse, povezivanje s ključnim kanalima i partnerima daje i mentore koji znaju kako ideju pretočiti u funkcionalan i uspješan prototip.

Timovi imaju mentore ne samo iz Hrvatske već i iz Kanade i Indije i to iz raznih poslovnih područja, od tehnoloških do digitalnog marketinga i prava, a osim znanja i iskustva imaju i mrežu poznanstava koju mogu otvoriti startupima u inkubatoru.

Komentirajte prvi

New Report

Close