Etablirana hrvatska ICT tvrtka Omega software odlučila je proširiti svoju djelatnost sa softvera i na hardver u segmentu tzv. Pametnih gradova te je prije dvije godine nastao novi odjel pod brandom Leda koji proizvodi LED rasvjetna tijela.
Danas čitavo poduzeće zapošljava 90-ak ljudi, a u Leda odjelu zaposleno je 20 djelatnika. Tvrtka je dosad ponudila svoja rješenja rasvjete za niz općina i manjih gradova, u Hrvatskoj te u susjednim zemljama, a naredni cilj su im veliki gradovi u Hrvatskoj i regij. To je bio i razlog da ih ovog tjedna posjeti gradonačelnik Milan Bandić koji se iz prve ruke mogao uvjeriti da se najveći dio proizvodnje i sklapanja rasvjetnih tijela odvija upravo u Novom Zagrebu.
Njegov domaćin, direktor tvrtke Goran Mihalić, podsjetio je da se njihova grupa bavi razvojem i integracijom cjelovitih ICT rješenja koja se temelje na vlastitim inovativnim razvojnim platformama. "Naš portfolio rješenja, proizvoda i usluga obuhvaća razvoj, implementaciju te integraciju kompleksnih ICT rješenja koja pokrivaju mnoga područja djelatnosti, a primjenjiva su za državnu upravu i lokalnu samoupravu, javna poduzeća, privatni i uslužni sektor te energetiku", kazao je Mihalić.
27 milijuna
kn bio je prihod Omega softwarea u 2016., uz dobit od pet milijuna kuna
Dodao je da je sama Leda linija inovativnih rasvjetnih tijela za unutrašnju i vanjsku upotrebu, od pametne javne rasvjete do dugovječnih LED cijevi. "Inicijativa za intrapoduzetnički projekt pokrenuta je prije tri, a sam pogon je s radom krenuo prije dvije godine sa samo dva stručnjaka. Danas projekt zapošljava 20-ak radnika u proizvodnji te može dnevno proizvesti 500 komada visokotehnoloških tijela javne rasvjete, osposobljenih za rad u pametnim gradovima budućnosti povezanih podatkovnom mrežom – Internet of Things (IOT).
Naš proizvodno-prototipni pogon u Kamenarki sadržava showroom, manufakturni dio, glavnu proizvodnu liniju, IOT laboratorij i pogon za brzo prototipiranje. Kao spoj lokalnog znanja i vrhunske tehnologije, Leda proizvodi se smišljaju, sastavljaju i testiraju te certificiraju u Zagrebu, a prodaju diljem regije", istaknuo je Mihalić. Ističe da im je cilj do 2020. proširiti asortiman te steći dodatne kompetencije čime će se ponuditi i globalnom tržištu kroz nastup na najvećem svjetskom sajmu pametne rasvjete u Frankfurtu. Omega je lani imala prihod od 27 milijuna te dobit od pet milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu