Zbog velikog konkurenta, Youtube uveo popularni format videa. Sad bi ga to moglo jako skupo koštati

Autor: Poslovni.hr , 08. rujan 2023. u 10:41
foto: unsplash

Nejasno je u kojem smjeru će YouTube krenuti kako bi se snašao u ovoj nezgodnoj situaciji.

YouTube bi mogao biti taoc vlastitog TikTok konkurenta, Shortsa, jer su zaposlenici zabrinuti da bi sadržaj kratke forme mogao postati popularniji od dužih videozapisa, koji su bili ključni pokretač pregleda gotovo dva desetljeća.

The Financial Times izvješćuje da su se prihodi od oglasa na YouTubeu nedavno poboljšali, ali su u padu iz godine u godinu već tri uzastopna tromjesečja.

Prije nekoliko godina mnoge društvene video platforme bile su zabrinute zbog brzog uspona TikToka, zbog čega je YouTube uveo Shorts.

Videosadržaj kratke forme na YouTubeu još uvijek je relativno nov, a tvrtka još uvijek smišlja kako izvući veću financijsku dobit od Shortsa, prenosi N1.

Duži, tradicionalniji, YouTube videozapisi prikazuju više oglasa po videozapisu, ali s kraćim isječcima koji stalno preuzimaju naše feedove, kreatori sadržaja prenose manje dužih videozapisa, prenosi Techradar.

Neki autori prenose više kratkih videozapisa nego cijelih videozapisa, čime se smanjuje količina sadržaja u koji YouTube može smjestiti oglase.

Ovo stvara nevolju za YouTube jer tvrtka jednostavno ne može napustiti ovaj popularni format. To znači da će platforma morati pronaći način da Shorts učini profitabilnim ili trpjeti kontinuirane gubitke.

Nejasno je u kojem smjeru će YouTube krenuti kako bi se snašao u ovoj nezgodnoj situaciji, budući da je potrebno pronaći ravnotežu između dugog i kratkog sadržaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close