Zašto svaki ured treba Office 365

Autor: Poslovni.hr , 17. rujan 2015. u 11:55
Foto: BizIT

Razmišljate o prelasku na Office 365, ali ne znate što sve dobivate? Pročitajte našu detaljnu recenziju!

Kako piše BizIT, ako tražite novu pokretačku snagu za vaše poslovanje, Office 365 će sigurno pripomoći u tomu jer će unaprijediti sve vaše dosadašnje zadatke koje ste obavljali na Office aplikacijama. Bit ćete brži, fleksibilniji, produktivniji i sigurniji u radu. Moderna Office verzija uključuje sve programe koje koristite i poznajete, omogućujući vam da im pristupite sa svih uređaja, bilo kad i bilo gdje!

Zamislite samo da pristupate svom Office 365 računu u kafiću ili kod kuće preko laptopa, tableta, iPada ili smartphonea i na jednom mjestu pronalazite sve svoje dokumente ažurirane onako kako ste ih zadnji put koristili na računalu i nastavljate na njima raditi… U tome je čar ove opcije! Kada zakoračite i izvan ureda i dalje ostajete povezani sa svojim dokumentima i s timom. Više ne morate biti uredska biljka!

Što je Office 365

To je svima sigurno najveća misterija kod prelaska, a evo što sve Office 365 uključuje:

  • najnovije verzije Desktop Office (uredske aplikacije na računalu, pametnim telefonima i tabletima – Word, Excel, PPT, Outlook)
  • Online mail (Exchange)
  • zajedničko dijeljenje dokumenata (Sharepoint)
  • web konferencije (Lync)
  • online prostor za pohranu dokumenata (OneDrive)
  • i još štošta ovisno o odabranom paketu.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close