Zagrebačka Maidea se s bivšim direktorom Oraclea širi u Švicarsku

Autor: Bernard Ivezić , 10. svibanj 2016. u 22:00
Matija Matijevac (lijevo) i njegov tim, Foto: M. Prpić / Pixsell

Nakon četiri godine razvoja i 20 korisnika sa ServiceAppom idu u ekspanziju.

Zagrebačka tvrtka Maidea, koja je razvila softver kroz koji se vodi gotovo svaki servisni popravak mobitela u Hrvatskoj ServiceApp, širi se na Švicarsku. Ugovorila je suradnju s bivšim Oracleovim direktorom prodaje, distribucijskih kanala i partnerstava za istočnu Europu i Zajednicu nezavisnih država Torstijem Pullolom, s kojim planira nastupiti prema tridesetak velikih potencijalnih korisnika u Švicarskoj.

Matija Matijevac, suosnivač i direktor tvrtke Maidea, kaže da planiraju u iduće dvije godine znatno iskoračiti na europska tržišta.

“Nakon Švicarske ciljamo na tržište Velike Britanije, a tražimo partnere i za druga veća europska tržišta, posebno Francusku i Njemačku”, kaže Matijevac.
Torsti Pullola kaže da, unatoč vrlo inovativnim proizvođačima, softverska industrija u Hrvatskoj i ostatku jugoistočne Europe nije još postala globalno prepoznatljiva. Navodi da je Maidea dobra primjer toga.

“Želja mi je pomoći Maidei da sa ServiceAppom postane ključan igrač na tržištu softverskih rješenja za postprodaju”, kaže Pullola.
Matija Matijevac pojašnjava da ServiceApp, IT sustav za postprodaju koji nude u cloudu i kao ‘on premise’ rješenje, razvijaju dulje od četiri godine. Navodi da su u tom razdoblju stekli dvadesetak korisnika u Hrvatskoj i regiji, među kojima su najveći serviseri MMM Agramservis i Smart service. Kroz njihov sustav prati se servis više od 20 brendova mobitela, ali i potrošačke elektronike, pa čak i viličara. Sustav je zastupljen na više od 300 lokacija, a Matijevac navodi da je dosad, i to za sve korisnike zajedno, obradio više od dva milijuna servisnih naloga.

“Nama se povećava broj korisnika, a njima posao, pa je lani ServiceApp obradio gotovo pola milijuna servisnih zahtjeva, a u 2016. očekujemo da će ih biti 700 tisuća”, kaže Matijevac. Dodaje da osim u izvozu prilike vide i u novim industrijama za servis i upravljanje imovinom. “Potražnja za ServiceAppom rast će s razvojem primjene IoT-a”, zaključuje.

Komentirajte prvi

New Report

Close